Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ötjátszmás izgalom, fájó gödöllői vereséggel 2019-11-02 20:09:22 Közel állt hozzá, de a Palota ellen nem tudta megszerezni első bajnoki győzelmét Szabados István együttese az NB I. Liga alapszakaszában
Röplabda Magyar Kupa: nyolcaddöntős a Gödöllő 2019-10-05 18:30:54 Az NB II-es Érd otthonában harcolta ki a továbbjutást Szabados István megfiatalított női csapata, amelyre az MTK vár a folytatásban
Kézilabda NB II.: dupla gödöllői mámor Móron 2019-05-19 18:45:00 Győzelemmel és a 6. helyen zárta a bajnoki idényt Bartos Gábor csapata. Minden percre jutott GKC-gól az ifisták ütközetén
Tartalékosan maradtak alul a gödöllői sakkozók 2019-03-11 07:35:07 Két FIDE-mestere nélkül ült asztalhoz az NB II-es csapat az MTK II. ellen. Döntetlen lett a szomszédvárak csatája a megyei bajnokságban
Vácon vitézkedtek a gödöllői sakkbarátok 2019-01-28 10:04:27 A GSBE NB II-es csapata egy ponttal nyert, a második számú formáció pedig döntetlen ért el a Duna-parti városban
Akadémia-verő Gödöllő Sakkbarátok 2018-10-29 10:19:42 Az NB II-ben játszó csapat két ponttal nyert, a második számú egység viszont három ponttal alulmaradt